2 dagar kvar

Hej!
Asså jag har ingen lust att blogga så det bllir bara ett snabb inlägg innan jag ska äta!
Idag har iaf inte hänt så mycke!
Varit i skoaln och vi spelade brännboll fram till lunch o sen gjorde vi aficher och sjöng !
Nu ska jag iaf äta sen blire upp o rida dressyrgrupp med duchess :)
Sen ikväll ska typ Emma N o Emma Å sova här eller ja med jossan då men då kommer de nog bli lite drag x)
Så vi får se om jag orkar bloggaikväll annars hörs vi nån annan gång ;)
Nu är det bara
 kvar tills de e sommarlov :D
_____________________________________________________________________________________


Gllöm inte www.fotoavfrida.blogg.se ;)



PUSSS



Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0