3st bloggdesigner på gång

Hejsan hoppsan!
Har inte haft tid för bloggen idag, det ahr varit ett rätt proppat shema ;)
Dagen började med en rejäl frukost!
Sen ut o mocka och fixa stallet!
Sen upp till SRK o fixa regges grjer för de hade jag glömmt igår!
Då var Sara B där så då hängde hon med ner till gårdvik o satte tråd på hagarna där ridskolehästarna ska gå.
De tog väl ca 2 timmar!
Sen följde Sara med hem hit och då dampade vi väl runt lite! Haha
Vi skulle rida men de hann vi inte :/ Aja hade kul endå <3 :)
Sen så skulle hon upp å rida ridlektion på klubben!
Så då hopppade jag o jossan lite hinder :D HAHA
Sen så skulle jossan bada men de va så kallt så jag badade inte! hihi
Aja nu sitter jag här o trökar!
Ska fixa bloggdesign till 3st ;)

En hader jag gjorde till amanda ;) om hon vill ska jag lägga in den på hennes blogg och ljusa upp hennes design lite grann :)




Vi hörs sen!
Pussen

Skrivet av: snyggingen på headern ;) <33

ÅÅ den var skitfin :D <333

2010-06-14 @ 22:00:48
Skrivet av: frida

hhej(:



hardu lust att göra en blogg design till en tjej som mej?

skulle vara sjukt snällt !

skriv till min mail

[email protected]

skulle bli jätte glad om du skickade ett mail till mej !

tack på förhand!

2010-06-15 @ 23:18:13

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0