Ägg mök

Hejhej!
Har inte hunnit bloggat så mycke idag eftersom man har varit uppe vid SRK o mockat ur alla boxar/spiltor!!!
Och de stank ÄGG mök, haha !
Ja sen när jag , nina o jennie skulle mocka ur en box så dampade vi ur helt :D haha
DÄ VA FÄTT KUL <33
Ja tillbaka till verkligheten!
Sen när vi kom hem där ifrån så va kanske klockan va halv 6.
Då badade jag , evelina o josse!
Sen när vi hade torkat stack vi ut o red!
Vi red i skogen o de gick ganska bra, fast duchess va as pigg , SOM VANLIGT xD

Aa men nu har man nyss käkat hamburgare!
Just nu har jag tråkigt !

Nu orkar jag inte skriva mer!!




Imorron kommer månadens blogg (y

Pussen

Skrivet av: eliin

love the song ;) mitt tips ;))

2010-07-01 @ 19:34:19

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0