Dålig på att blogga

Hejsan alla sötnosar :*
FÖRLÅT för att jag inte bloggade igår men jag hade helt enkelt inte tid.. :/
Så här såg min dag ut ungefär igår.
Skola
Hem
Mocka
Rida Duchess
Häfta chip's (ta en guil lapp typ och en nummer lapp och sen häffta ihop dom. det skulle göras 5000 så de tog en stund)
Äta
Hoppa Ragge
Hem
Häffta chip's
Sova
___

Ja och nu är det torsdag och sista dagen iskolan :D :D :D :D :D
Sen e de sommarlov , ÄNTLIGEN =)
Jaja ska väl dra till skolan om 10 minuter typ!
Sen när jag kommer hem ska jag verkligen skärpa mig med att blogga!
Det kanske kommer bli lite dåligt idag eftersom de e skolavslutning på kvällen och jag ska hinna rida innan :)
Aja de får bli som det blir!

Måste dra nu!
Puss :*


Duchess älsk :*



Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0