Hej!
4 kattungar är borta =*(
Dom har varit de hela dagen! Tänk om dom har blivit uppätna :((
Det är en kvar och den jamar och jamar! Tycker så synd om den!
Vill att dom ska komma tillbaka.... <33

Dom som är borta:

Mister fläck och Mister misse <333


Mister Halv <33


Mister söt


____

MISSARNA IS BACK =D
Precis när jag satt och laddade upp bilderna här ovanför så kom farfar in opch sa att katterna var tillbaka
Så jag sprang ut och han pekade vart dom var men jag såg dom inte då tänkte jag att han måste se i synd xD
Men när jag gick närmare så var dom i garget ;)

OOOHHHH va jag är glad att se dom igen och de är den som har varit hemma också :D nu leker dom förfullt :))


Pusssiii :*


Skrivet av: Johanna

Vad söta dom var! Vill bara sno dom av dig ;) Men jag har två katter hemma -.-''

2010-06-02 @ 15:31:38
Bloggens namn: http://johannasvantes.blogg.se/
Skrivet av: Malin

Sååå söta dom är!!

2010-06-04 @ 14:43:42
Bloggens namn: http://coolamalinbloggse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0