Fanny <333

Hello sweet <3
Fanny åkte hem nyss!
Hon kom vid 9 o då målade vi hinder , fixade ett kort till Jenny.
Sen åt vi väll mat o sen bakade kladdkaka.
Efter de blev de väl lite babbel xD
Sen fikade vi o ja de är väl de vi har hunnit med!
Nu skulle hon typ till borlänge o köpa nå benskydd!
Just nu är jag hemma själv!
Och de kommer jag vara resten av dagen...
Jag skrev ju imorrse att vi skulle ta upp våra hästar till SRK och att jag skulle va där.
Men de blev inte så för jossan , mamma o pappa skulel hinna hem innan hoppgruppen som är vid 7 tiden ;)
Aja nu ska jag nog gå ut o mocka o sen vette fasen! Kanske ska göra en ny design till min blogg men vi får se...

FAANNNYYY , LOVE YOU <33 :)


Måste va snart igen <3 :D

Pussen

Skrivet av: fanny

ILY tooo !!! :D <33333

2010-06-23 @ 21:54:26
Bloggens namn: http://faanniiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0