FF

Hello sweet ♥
Sorry att de har blivit lite dåliga uppdateringar idag men internet har inte fungerat sen 2 typ!!!
Aja nu funkar de iaf igen ,och jag kan blogga wiihooo :D
Det har inte hänt så överdrivet mycke idag!
Jag ahr badad 3 ggr :D Det är rekord på en o samma dag , hihi.
Sen har jag tagit kort på alla våra hinder. Så det kommer dyka upp en hel del bilder, jag vet inte när men de kommer hända, i promise.
Aa men sen så har man varit o ätit middag hos farmor o farfar. Eftersom varken mamma eller pappa är hemma, alltså är det FF :D
Aa men mamma kommer hem vid 9..
Det var iaf god mat hos farmor och så blev de jordgubbar o glass till efterrätt , MUMS :D
Sen har de väl inte hänt så mycke mer!

Jag just nu:

Flätade mitt hår efter senaste badet!
Visst är jag gulig i flätor!? :D


Sitter just nu och dunkar denna låt i högtalarna:





Pussen

Skrivet av: Amanda ;)

Ja du var skitsööt ;D<333

2010-06-28 @ 20:46:02

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0