Flyttat

Godmorgon eller godförmiddasg!
Vaknade för ca 1 timme sen!
Då klev jag upp o åt frukost och fixa mig!
Sen satte jag mig väl här!
Nyss ringde även AMANDA och sa att hon kunde sova här :D<333
Så efter hoppningen ikväll sover hon här tills imon .
Och imon skulle jag få rida Michel eller Bravad på dressyren :D
Aja de blir sen de!
Idag skulle Carro komma hit! Så jag venne va jag ska gö...
Nån som har tid över och vill hitta på nått? (a

Glömmde skriva igår att 2 kattungar har flyttat!
En flyttade till Sara Forsen. Och en till Tessans kompis kommer inte ihåg va han hette.
Aja dom hämtade iaf dom igår och så! Hoppas dom får ett bra hem =)

Just nu funkar det inte att ladda upp bilder så de komemr bilder sen på vilka kattungar som flyttade igår och vilka vi har kvar x)

Pussen

Skrivet av: amanda igen ;)

Går det bra om du rider Michel för han vila idag :p hehe och Bravad måste vila imon eller ville olivia rida han så då lära jag ta schampo ;)

ja vi kan u prata ikväll :D<3

2010-06-16 @ 16:38:41

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0