Foto blogg

Hejsan svejsan!
Sorry för dåliag uppdateringar men jag håller på med en ny blogg (en fotoblogg)
Så jag har gjort design till den och så ;) Kolla in den HÄR!
I den bloggen kommer jag lägga in allt jag ahr fotat! Ni kan läsa mer på den bloggen!

Nu kommer iaf lite uppdateringar här!
Ja igår kväll så vare ju dressyr grupp med duchess och de gick as bra =)
Ja men nu idag så har man varit i skolan och de va väl okej!
Sen nu sitter jag här och fixar med nya bloggen då!
Jag tänkte lägga upp bilderna från igår nu fast på andra bloggen då ;) hihi
http://fotoavfrida.blogg.se BESÖK ! :D

Nu har ajg inge mer att skriva xD
Puss!


Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0