hiss o diss

Hejsan hoppsan! :)
Nu har man nyss kommit hem från klubben. Red ju dressyrgrupp där ;)
Det gick iaf bra fast vi var inne i ridhuset och duchess gillar bättre att vara ute så formen va inte den bästa :/
Nu vet jag inte va jag ska göra ..
Kan ju inte gå o lägga mig nu men va ska jag gö annars!? ^^
Aja jag få väl hitta på nått!

Nu är det dags för...

Dagens även: skor!

Dagens diss går till dessa skor:

Asså hur fula kan ett par skor bli xD Och vem f**n skulle vilja gå i dom där då¨, HAHA

Dagens hiss får:

Conversen! Snygga,sköna och ''smidiga'' ;)

Vad tycker ni?
Var det rätt skor som blev hissade och rätt som blev dissade eller skulle de va tvärrtom kanske ? Nej jag tror inte dä va x)



Hörs imon, puss :*


Skrivet av: Amandisen ;)

jag tycker som du :P haha dom du dissa va inte så värst snygg xD

Fast mina converse är inte så smidig jag tycker dom är klumpig eller så är det kanske jag som är klumpig x)

hahah miss you <333

2010-06-08 @ 21:38:51

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0