Lite coolt tycker jag

Ja en lite cool grej är att 2 st jag känner/är halv släckt med var på bröllopet :D
Jag såg dom på tv o allt! ;)
Bosse och Eva heter dom och Bosse är landashövding! Vart vet jag inte men i nått landskap iaf :)
Och jag tycker de va lite coolt att se dom på tv !!! :D
__

Aja nu sitter man o kollar när dom käkar middag asså kungarfamiljen och 200 till typ ;) hehe
Innan de så åt man själv! Det blev grillat kött med potatis, MUMS :D
Sen så blev de glass o jordgubbar till efterrätt.. :)

__

Nu ska ni få ''rösta'' på vilken frisyr ni tycker e snyggast på mig.
För att rösta skriv en komentar med nummret över bilden.

1.



2.


3.


4.


5.


Tyck till nu för jag vet inte vilken jag själv tycker XD
Men på första bilden ser de inte ut som mig tycker jag .. x)

Aja nu ska jag kolla vidar på tv , pussen

Skrivet av: Amanda :P

jag tyckte 2 men du var riktigt fin i hästsvans ;)<333

2010-06-19 @ 22:25:45
Skrivet av: Anonym

2010-06-19 @ 23:30:48
Skrivet av: Bästavän

5 :)

2010-06-21 @ 09:11:58
Bloggens namn: http://ceciliabroman.blogg.se/
Skrivet av: lina

5:)

2010-06-23 @ 19:26:48

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0