Måla, måla, måla

Godmorgon svenska folket!
Eller ja en del av er har säkert varit vakna en stund men jag kom nyss upp (y
Men sorry för att jag inte bloggade nått mer igår men hade helt enkelt inte tid/lust
Va ju upp o hoppa hoppgrupp igår med duchess. Vi hade typ hunting , de va as skojj :D
Aa men sen när man kom hem så målade man lite mer hinder (känns som de är de enda jag gör just nu xD)
_

Vakande som sagt nyss!
Idag händer väl inte så mycke. Detta är vad som står på dagens chema
*måla hinder
*mocka
*upp till srk
*köpa färg
*rida
*star kommer.

Fast de kanske inte blir i den ordnigen men whatever ;)

Nu ska jag äta frulle
Pussen

Skrivet av: Laura

sv: Tusen takk :D

Søt blogg

2010-06-24 @ 21:01:31
Bloggens namn: http://lulusthu.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0