Regn, regn och lite mer regn

Hejsan hoppsan!
Det har inte hänt så mycke sen sist ..
Det spöregnar ju ute så jag har mest suttit inne och jobbat med en bloggdesign!
Blev klar nyss så jag la upp den på bloggdesign.nu ;)
Ni hittar direktlänken till min design HÄR! Gå in o kolla vettja!
Tänkte göra nåra fler o lägga upp!
Det är ju så trökigt väder så man har ju ingen lust att gå ut direkt! Så de blir nog att sitta inne vid datorn en stund till ;)

Tänkte ju även lägga in bilderna från igår (skolavslutningen) på datorn MEN jag hittar inte sladden :/
Ska leta efter den så kanske det kommer lite bilder senare! :)


Den svarta lilla sötnosen ligger bredvid mig här i soffan o sover :)
(dålig kvalité på bilden p.g.a att den är tagen med mobilen)


Pusss :*


Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0