Rubrik?

Hej igen!
Nu kommer lite bättre uppdateringar!
Ja som jag skrev i förra inlägget så har ju star kommit och det verkar som hon trivs bra :)
Aa sen har man målat! Både hinder och sig själv, hihi ;)
Sen va man ju uppe vid SRK o hjälpte till på nån knatte lektion ;)
Och så har man ätit middag nyss! HAMBURGARE , jag ÄLSKAR att vara onyttig (L)
Aja ska snart  hoppa i sänng för ska upp vid 8 imon o rida!
Jag med Duchess, Jossan med Theo och Everlina med Star :D
Sen äre ju midsommar imorron också xD Trodde de var nästa fredag!!! hihi
Så då ska man väl typ fira de (eller va man säger) på kvällen. Så då kommer de hit nåra! Skojjit
Aa men nu tänkte jag ladda upp lite bilder från dagen!


STAR <333333


Oden ;) Jag hade tråkigt när man va uppe vid SRK så då tog ja kort på lite hästar! men de blev typ bara bra på oden! XD hihi


Visst är jag gullig i keps? (stavning) :D


Min fot efter att jag hade målat!!! xD




Min arm efter att jag hade målat , haha!


Nu ska vi käka jordgubbar sen blire sängen!
Pusss


Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0