Snabb repris

Hejsan alla kära blogg läsare ♥
Nu kommer det äntligen lite uppdateringar från mig!
Jag orkar inte skriva allt jag har gjort sen sist jag bloggade men ni får en snabb repris eller va man ska säga..

I fredags så var man på klassresa och de va as kul :D Vi var först på alborgen och sen spelade vi minigolf och åt god mat :) Sen åkte jag hem vid 10 men dom andra i klassen sov kvar på ett vandrarhem.

I går (lördag) så var man fotograf uppe vid svärdsjö! Det var ju ''låg höjd'' tävling. Och de gick iaf skit bra för mig o Fanny :)) Sålde för 2500kr !! Sen när jag drog av kostnaderna för papper och bläck och allt de där så fick jag o Fanny 900 var :D NICE!

Sen ida så vakande man vid 9 och då läste man lite och sen satte sig här!
Jag håller på med en hemsida som jag ska lägga upp korten från igår på!
Det blev lite jobbigt att sitta och lägga upp alla bilder för hand på min foto blogg x)
Så jag tror den kommer försvinna när jag har fått igång den andra hemsidan!
Ni får höra mer om det senare!


Nu är det bara

GUH VA SKÖNT DET SKA BLI MED SOMMARLOV =D



Jaja nu ska jag käka frulle!
Pussen

Skrivet av: Fanny

Vi var bäst !!! Pösss

2010-06-06 @ 12:00:09
Bloggens namn: http://faanniiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0