Tävling på söndag

Hejsan !
Sen sist så har jag väl ridit i regnet , de gick iaf bra :)
Sen så kom Fanny hit o hämtade sina pengar!
Efter de så putsade jag lite grejer till Duchess.
Det är ju tävling på söndag och då ska jag tävla både ragge o duchess så då började jag att putsa lite idag så jag hinner med allt ! :)
Aja sen när man kom in kolla man på tv o sen käkade tacos MUMS :D
Nu ska jag nog fixa en ny kategori! I den ska jag lägga upp alla designer jag har gjort tror jag!

Hörs senare!
Puss


Skrivet av: Malin

Det du har i slutet på inlägget till höger där det står Frida kan du göra en sån till mig fast om du kan , kan du göra en sån här som är på denna bloggen? http://rebbsann.blogg.se Snälla hjälp mig!!

2010-06-11 @ 21:27:15
Bloggens namn: http://coolamaalinbloggse.blogg.se/
Skrivet av: Amandiss :D

Jaaa gör en sån kategori ;)



Men vi mpste va snart <3333

2010-06-11 @ 21:31:09

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0