Design?

HUR MAN BESTÄLLER DESIGN AV MIG!

Skicka ett mail till [email protected] mailet ska minst innehålla dessa punkter.
*Bakrunds färg, rubrik färg, och lite mer om färger
*Bilder du vill ha i headern (1-3st)
*Om du önskar några linjer eller liknandet.
*Dina inloggningsuppgifter
*Annat tillval eller något annat speciellt

Sen kokar jag ihop något och då godkänner du antingen eller så säger du vad jag ska ändra på.
Alla designer jag gör är själv klart gratis.

/Frida

Skrivet av: moa

Hej! Skulle du kunna lägga ut bilder på alla era olika hinder? Ni verkar ha så roliga ideér, skulle vara jäätte snällt om du gjorde det!

Jätte fin blogg / Moa (:

2010-06-18 @ 17:03:14
Skrivet av: jojjo

Jag har precis skickat ett e-mail med allt som jag vill ha med i min design:)

2010-06-18 @ 21:10:11
Bloggens namn: http://onlyjojjo.blogg.se/
Skrivet av: jojjo

hej jag har precis skickat ett mail med min design som jag undrar om du kan göra :)

2010-06-18 @ 21:25:00
Bloggens namn: http://onlyjojjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0