Dagen

Hejsan!
Känns som om jag börjar varje inlägg med ''sorry för dåliga uppdateringa idag''
Och även det här inlägget får börja så.
Sorry för dåliga uppdateringa men jag har inte haft tid för bloggen!
Ni får höra lite kort hur min dag var :)

Vaknade av att klockan ringde kl 06,30 då vare bara att kliva upp och sen ut till stallet
Fixa duchess
SRK
Fixa Ragge
Gå banan
Ridfram ragge
Tävla ragge LD cler rund 0 fel och fick rosett <33 :)
Byta ponny
Rida fram
gå banan
Tävla LC med Duchess 0+0fel och en vinnst :D ett grattis kanske?
Sen fick hon betfor och de där
sen gå banan till LB
Rida fram duttan
Tävla LB 0+4 fel det blev ett pet i omhoppningen men de va mitt fel.
Packa ihop
Åka hem
Packa ur allt
Äta mat hos farmor
Sitta vid datorn

Ja de va en LÅÅÅNNNGG men kul dag :D
Imorron ska vi typ sätta tråd eller nå! Sen får vi se va som händer!
Måtse upp o fixa ragges grejer o ta hem mitt för de glömmde jag idag x)

Aja nu kommer lite bilder från skolavslutningen! Bilderna från idag har inte kommit in i datorn än så dom syker nog upp på bloggen imorron!











Aa de får räcka ;)
Kanske kommer mer sen , vi får se!

Pussen

Skrivet av: Amanda fjanten :P

Grattis ännu en gång ;) <3333

2010-06-14 @ 08:55:40
Skrivet av: fanny

Grattis ;)) <333

2010-06-14 @ 19:09:37
Bloggens namn: http://faanniiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0