Staris :'(<3

Hejsan!
Sorry för att de blev dåligt med inlägg idag men jag har haft fullt upp x)
Åkte ju upp till Svärdsjö efter lunch! Va till tandplågaren!
Fast de gick ganska bra, behövde inte göra så mkt!
Sen iaf så åkte vi upp o postade nå paket på ica o sen till SRK!
Skulle ju rida Star. Men när vi kom dit så hade hon ont i bakbensmusklerna :S Antagligen för att Evelina inte travat av ordentligt i söndags...
Så de blev ingen ridning så ist snacka jag lite med Sara  =) HAHA
Sen var man där typ 3 år för mamma höll på med nånting!
Åkte upp till ica och handlade mat sen!
Efter det hem o äta maten x) Sen var man lite sen så direkt ut till stallet o göra i ordning Duchess för dressyrgrupp!
Sen upp till SRK igen och rida dressyr på ute banan de gick ganska bra :)
Aja nu när man kom hem så satte man sig här och e skiiit hungrig....
Ska ta nått att äta tror jag!
Sen ska jag göra om min design! Den börjar bli så grå o ful nu tycker jag, nån som håller med?

Imorron kanske syster kommer o sover hos mig :*
Miss u ♥












Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0