Dåliga uppdateringar...

Hejsan , sorry att jag inte har bloggat något igår kväll och inte heller idag :/
Men jag har helt enkelt inte haft tid och lust...
Jag drar lite snabbt vad som har hänt.
I går kväll så bar det ju hoppgrupp och då hoppade jag först Duchess i min vanliga grupp! De gick ganska bra. De var bara markarbete så... :)
Sen i gruppen efter så hoppade jag Justin :) Eller ja hoppade och hoppade de va väll typ 60cm som högst eftersom det var markarbete. x) Aja det gick iaf bar med Justin också fast de gick LITE snabbt XD hahah
Aja sen åkte man hem när man hade varit ute o gått lite med Star och maserat henne <3 :)
Då va ju amanda med hem också.
Vi typ poppade popcorn och satt vid datorn! Aa sen gick vi väl o la oss vid 12 o prata tills hon va 1 x)

Aa sen idag så vakande vi vid halv 11 hehe-- Då åt vi frukost os en gick vi ut.
Vi skulle göra ett björk hinder. Det gick först inge bra för de kröp in myror i skorna eftersom vi hade valt foppa tofflor så vi gick o bytte till gummistövlar xD
Sen så blev man as svettig när jag skulle såga av de där trädet men de gick till slut , haha.
Sen så fixa vi till de där hindret o sen blev de mat.
Och eftersom AMANDA & FRIDA älssssskkkkarrr att bygga hinder så gjorde vi nåra fler. :)
Den här gången blev det typ stopp skyltar xD HAHA
Aja sen hade vi damp på stutsmattan xD och då började AMANDA OCH FRIDAS bästa HUMOR :D HAHAH Ni vill inte veta va vi snackade om, eller hur amanda!? ;)<33
Aja sen så vette faiken va vi gjorde , typ åt glass o hoppade!
Sen vid 6 åkte vi upp till SRK och jag började med att borsta och smörja in star med grön gröt.
Sen så skulle vi rida dressyrgrupp. Jag red ist för Oliva för hon hade typ rammlat ner för trappen så hon kunde inte rida.. Jag hade iaf Michel och han va LITE stel i början men på slutet blev de bättre :)
Sen åkte jag hem o då kom Anna-Lena (faster) in o frågade om vi hade fått nå mat o då hade vi ju inte de så då fick vi äta med dom.
Makaroner med köttbullar hehe. De va iaf gott :D
Sen nu sitter man här efter man ha tagit in hästarna som hade damp o bara kuta runt i hagen , hihi.
Aja ska snart ta o hoppa in i duchen o sen sova ..

Bilder från dagen kommer förhoppningsvis imorron men jag måste hitta på sladden så jag kan ladda in dom först , hehe.


FRIDA DIGGAR:







Pusss

Skrivet av: Amandizz

Nej det vill nog ingen normalmänniska veta ;)

2010-06-19 @ 22:33:55

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0