ponnygallop

Hej hopp!
Ja nu har man kommit hem från dagens ''bestyr'' ;) hehe
Det var ju lektionsavslutnig!
Jag och Star red PONNYGALOPP  :D
De va as kul :) Fast jag förlorade typ. För jag fick tävla mot Justin (en snabb ponny)
Aa men man var iaf på klubben från halv 10 till halv 4 ... x)
Sen när man kom hem så käkade man tacos o sen kom de en o hämmtade en kattunge ;)
Så nu är det bara 2 st kvar!
Aja nu kommer lite bilder från idag. Det blir inte direkt nån bildbomb men nåra kan ni ju få kika på :)

Jelena och Justin


Jag och Star , visst va vi snygga!? :D


Evelina och Star var med i sagospelen


Bild från dressyr kadriljen (stavning)


Jossan och Lajban


Nu orkar jag inte ladda upp nå mer bilder ;)



Skrivet av: Bästavän

sv: kanske de :*)

Msn funkar inte hos mig..därför är jagh inte inloggad, :P

2010-06-20 @ 22:23:14
Bloggens namn: http://ceciliabroman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0