Inget internet

Hejsan!
Sorry för att jag inte har bloggat något idag men internet har inte funkat på hela dagen :/
Det har iaf inte hänt nått specielt.. HAr haft tråkigt typ hela dagen för ingen ville va med mig..
Har mockat, sladdat ridbanan och kollat på tv.
Aja nu kommer lite bilder från tävlingen den 13/6 dom har inte kommit in i datorn förren nu eftrersom det har varit lite tekniska problem..
Nu kommer dom iaf :P

Och bara så ni vet så är det jossan som har tagit bilderna på mig de är därför dom inte är så bra xD
Resten av bilderna har jag tagit.. :D













Nu orkar jag inte lägga upp nåra fler!
Tror jag ska ut o rida nu :)

Pussen


Skrivet av: aamanda

Har du kort på mig också ? (a



hehe <3

2010-06-21 @ 21:33:21

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0