Ingen tid för bloggen :/

Hejsan hoppsan!
Sorry för att jag nästan inte har bloggat något idag :/ Men jag har inte haft tid..
Orkar inte ta upp allt jag gjort idag men nämner lite snabbt vad som har hänt!
Målade ju hinder på morgon så man blev helt röd (!!)
Så vi badade efter och sen låg jag o stekte i solen en stund!
Sen blev de lunch och då kom jag på mina ''nya'' ord xD
Jag satt o sa så typ hela lunchen o de var "livet på en räk macka" ;) HAHA
Aja sen efter lunchen så städade vi i stallet och mockade o de där!
Ja sen kommer jag inte ihåg va jag gjorde sen!
Men kl kvart över 5 så blev de mat ! :D
Sen ut till stallet o göra i ordning för dressyr grupp!
Sen upp o rida dressyr grupp . Det var Camilla som hade den eftersom Jenny är nere i skåne o kollar på hästar till ridskolan.
Aja det gick iaf bra. Sen nu sitter jag här med en katte unge o den kurrar o kurrar ;)
Nu är det bara 1 kattunge kvar! :*( Saknar alla redan!
Men det är också lite skönt att slippa dom! Den sista som är kvar flyttar på torsdag!


Det är denna sötnos som är kvar ! <333 :)


Puss


Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0