Grinden

Hejsan Svejsan!
Klev upp vid 10.
Då åt jag frulle o sen satte mig här!
Just nu har jag AS trökigt!
Nån som vill komma o roa mig lite? <3

Bara för att jag har tråkigt:


Dagens humör: uttråkad
Dagens mående: helt okej
Dagens borde: hitta nån som kan roa mig lite
Dagens frisyr: upsatt
Dagens klädsel: kortbyxor, t-shirt
Dagens fundering: vrf sitter jag här, när jag akn göra något mkt roligare...
Dagens beroende: SOCKER !!
Dagens superlängtan: kompisar
Dagens tidning: ingen
Dagens låt: AVRIL LAVIGNE - Alice
____

Nu kommer 2 bilder på grinden vi snickrade ihop igår :D

Ena sidan:


Andra sidan:

(sne bild xD)



Pussen


Skrivet av: Amandisen igen :)

Gud va snygga dom blev och jag menar det verkligen :D<33333



måste va nån dag <3

2010-06-28 @ 20:48:07

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0