Hästar (L)

Halloj!
De har hänt en del saker idag. Skriver lite kort va som har hänt.
Mockade vid halv 12.
Sen åt man lunch sen kom evelina. Då fixade vi bokstäver till ridbanan.
Sen fikade vi hos farmor.
Efter de så hade jag lektion för evelina och star i dressyr! Star skötte sig utmärkt :)
Ja sen badade vi och nu sitter jag här!
Jag o josse ska snart ut o rida lite dressyr på banan.
Sen så blire säkert mer bad, det är så skönt i vattnet nu! :D

JA jag lovade ju lite bilder på hästrna igår också!
Dom kommer nu!
Lite dåligt ljus på bilderna p.g.a att kl va typ halv 11 när jag tog dom xD
















Sen tog batteriet i kameran slut så då blev de inge mer, hehe ;) <3


Ska dra nu!
Pussen




Skrivet av: Emma

Sjukt fina bilder Frida!! =)<3

2011-08-08 @ 10:37:11
Bloggens namn: http://emmaaakerstrom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0