Allt möjligt ;)

Hejsan allihopa ;)
Nu har jag nyss ätit och gosat med mini katterna :P hehe
Har pratat med amis också =)<3
Hon ringde 2 ggr x) Och frågade om vi skulle sova först en helg då gick inte de då ringde hon igen o frågade om de gick en annan helg men de gick inte heller =/
Vi får ta de nån annan gång helt enkelt ;P
Ja nog om de nu!
Eller jusst på tal om telefon samtal.
De har ringt skit mycke på min mobil idag!
Blir nästan trött på min ringsingnal xD

Här är min ringsingnal också :)
Men lyssna inte på den för många ggr för då blir man trööt på den xD nerrå!


Nu ska jag kika vidare!
Och senare blir de dating in the dark xD


Haha


Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0