Dagen idag :)

Hej allesamans :)
Nu ska ni få höra va jag har gjort idag ;)
Åkte  ju öpp till klibben vid kvart över 8 ;P
Då stog jag o Amanda in o ut slääpare ;)
Haha vi hade as kul , <33
Men sen så åkte jag hem med Fanny. =)
Ja juste de gick iaf bra för Fannihh <333
Hon fick 60% i LC och 63% i LB :) De va väll bra !?<3
Men i alla fall när vi kom hem till Fanny så gjorde vi inte så mycke.
Men sen så åkte vi upp till stallet där Ogién står :)
Först så red hon ogién då ;)
Sen så putsade vi alla grejer och sen knoppade Fanny oggi o jag borstade honom :d
Sen när vi var klar med de så var klockan typ 7 ;)
Så vi har i stallet i 4 timmar ;P Hehe
Men sen så kom vi ju ''hem'' hit vid 7 som sagt ;P
Då bytte jag om o nu sityter vi o kollar på tv o jag bloggar på Fannys dator hihi :D
Men snart ska vi äta o sen kolla på melodifestivalen :D
Vem hejar ni på? :P<3

Aa men nu ska jag dra, hörs imon!

puuss

Skrivet av: Cilia

Dålig uppdatering..

Men du skrev ju de såå..!

2010-03-13 @ 20:54:09
Bloggens namn: http://bromis.blogg.se/
Skrivet av: Annaaaahh

Hette inte hästen hygien? eller var det ogién? :P skojja bara xD

2010-03-14 @ 17:53:35
Bloggens namn: http://annadalstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0