Dagen ;)

Hej bloggen ;)
Sorry för dåliga uppdateringar idag, men jag skrev ju de igår så ni var väll beredda ;p
Jaja , nu ska ni få höra va jag har gjort to day :D
Vaknade 6,59,54 o jag hade satt klockan på 7 XD hhahahaha
Men ja då gick jag upp o klädde på mig :)
Sen ut till stallet o fixade duchess.
Sen pkte vi vid halv nio typ :P
Var där (vid tävlingsplatsen) ca 9 :)
Då kollade man när dom i första klassen hoppade o sen så tog vi ut duchess o jag gick banan till första klassen ;d
Ja sen red jag första klassen då som var en LC två faser :P
De gick superduper :D
Kom 3:a blev typ slagen med några tiondelar (!!)
Men ja o sen så var de ju sånt dåligt väder också så allt blev ju pissblött (!!)
Men sen så var de LB o de gick ganska bra :P
1 vägran men de var ju trots allt min första lätt b så jag ska vara nöjd :d
Sen så hoppade jossan o sen åkte vi hem ;)
Jo jossan vann LC också :P
Men sen rev hon nåra i LB ....
Men ja nu orkar jag inte skriva nå mer x)
Måste ner o göra läxor !!!!! usch!

hare bäässtt
pusss


Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0