Dagens sanning

Hejsan allihopa ;)
Ja nu ska ni få höra va jag ahr gjort på eftermiddagen :)
Började med att gå ut till stallet vif kvart över 3 typ ;D
Fick lov att få o hämta duchess ända uppe iskogen, för nu går dom i stora hagen..
Och de va typ en halv meter snö .. xS
Men sen så red vi väll o de gick bra förutom att hon va as stark ;)
Men ja sen när man kom tillbaka så städade man väll lite i stallet.
Tog bort julpyntet ;d HAHA
Jag tyckte att de va dags nu, hehe ;)
Men jaja , sen pckade jag lite till imon :)
Men kunde inte at ut nått till transporten i fall de skulle bli kallt inatt så spricker ju lädret..
Men ja sen gick man ju in och åt.
Kyckling o ris, MUMS :D
Sen så kollade jag på tv xD
Sen nu sitter jag här o väntar på att klockan ska bli 8.
Då börjar ju let´s dance o sen solsidan :D ó i love it ;)
Men vi får se om jag orkar blogga ikväll..
Imorron blir de i alla fall att gå upp tidigt, vi ska åka vid 7 :O

Dagens sanning

Ja de va allt från mig för den här gången xd

Puss



Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0