Dagens skämt

Hejsan hoppsan :)
Nu har jag varit ute o mockat o kom nyss in :)
Aa innan jag gick ut o mocka så kollade jag på DATING IN THE DARK! Ganska sjukt pogram asså, men de är ju lite kul att titta på ^^ Hehe.
Ja men i alla fall så bloggar jag från pappas dator nu (stor) bara för att jag skulle skriva ut min engelska läxa o fixa nyhet ;)
Ja o de är inte skönt att skriva på stora datorer och de är skit långt mellan knapparna x)
Jaja nog om det nu!

DAGENS SKÄMT
Mannen: Du ser ut att ha ett problem
Kvinnan: Ja den här fiolen gnisslar så hemskt
Mannen: Ja men då behöver du numret till en advokat
Kvinnan: En advokat? varför det?
Mannen: Ja så att du kan stämma den

HAHAHAHA jag tyckte den va skit rolig xD
(tagen från radion)

_____

Och nu till nått helt annat, nämligen BRA LÅTAR

Diggar denna låt stenhårt x))
Den är inte så lång, men bra :D

´


Och jusste har glömmt att skriva att jag har fått tillbaka min Anio (mobil)
Den har ju varit på lagning i snart en månad men nu är den tillbaka
Och helt perfekt :D Gooodddd (Y)

Jaja nu ska jag sticka ut o rida, ha de bäst så hörs vi senare!


Pusssiiii


Skrivet av: Diin älskilng ;)

Frida....

Du har haft mobilen i typ 1 och en halv månad XD Duktig flicka XD hihi:P <333333

2010-03-24 @ 15:24:55
Bloggens namn: http://faanniiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0