Dåliga uppdateringar

Hejsan!<3
Ja sorry för dåliga uppdateringar!!
Men de blev inte som jag hade tänkt mig igår (!!)
Ja när jaghade skrivit förra inlägget så hade jag så ont ihuvudet så jag gick o la mig en stund.
Sen kollade jag på dejting in de dark *stavning* (på datorn)
Sen bytte jag om o sen red på banan med duchess, hade lite små hinder.
Och hon skötte sig exemplarixt *stavning* XD<3
Sen så hann man bara in o äta innan man skulle iväg o rida nästa...
Jag red Star då som sagt i hoppgruppen :D<3
De gick också superduper :D<3 love you
Ja sen kom man hem när klockan var 9 o då kollade man på fuskbyggarna ;)
Och de slutade kl 10.
Då åt jag en macka o sen la jag mig o läste sen vare nattinatti :p
Så som sagt så blev de inte som jag hade tänkt mig, men de blev ju bra ändå ;)
För min del iaf , inte för bloggen xD
Ne men nu sitter jag har o väntar på att min design ska bli klar, som den aldrig blir (!!)
Men hoppas snart att den blir klar iaf :D
__

Dagen idag började med skolan, rätt OK faktist :)
Sen nu sitter jag här o trökar (!!)
Ska snart gå ut o mocka tror jag :)
Sen när jossan komm hem så ska vi rida , kulkul :D


Hörs sen!


Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0