Frågestund

Godmorgon alla kära läsare ♥
Vaknade väll kvart i 9 nån gång.
Då gick man ner o åt frukost.
Och nu sitter jag här o chattar o bloggar då :P
Ska väll snart packa ihop allt.
Pappa är på nått möte o han skulle komma tillbaks vid 11 så de blir väll att åka dåra ;)
Så vi får höras när jag kommer hem!

Tänkte även köra en frågestund idag.
Och då tänkte jag att de skulle vara frågor runt min helg här i göteborg.
Men även andra frågor går bra :*
Så från och med nu är det bara att fråga på.

Jag svarar å alla frågor ikväll när jag kommer hem.

Så ha de bäst nu o komentera!

puss

Skrivet av: ammanndaa

ja en konstig fråga, va det kul ? är det tyyp som globen horse show eller ? miss you <33

2010-03-01 @ 10:16:29

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0