Godmorgon

Ja vakande väll för en timme sen ;P
Men amanda hon vakande nyss hon ^^ Haha
NU är wilma (kattungen) här o busar med amanda eller ja gossar ;)
Men vi ska väll snart gå ner o käka frulle :P
Sen ska vi väll hitta på nått :)
Men igår i alla fall så hoppade jag Oden i hoppgruppen :D
Skulle ha hoppat Star men hon hade ont i bakbenet o sparkade mig :(
Så de e nå fel på henne :'(
Så vi kanske måste ta hem henne från ridskolan ;/
Men vi ska upp o kolla till henne idag o se om de har blivit bättre...

Men jaja back to AMANDA xd
Nerrå.
Men i alla fall så ska jag vara lite socialmed henne nu..
Bilderna som jag var ute o tog igår kommer nog ikväll eller imorron :P

Men jaja ha de bra nu

puss



Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0