Haha ;d

Hej bloggen ;)
Nu har jag kollat klart på blåsningen (säsongens sista avsnitt)
Ja o sen har jag duschat också :)
Sen har jag inte gjort så mycke mera ;)

Men nu tänkte jag lägga upp lite bilder på de jag fick med mig hem idag (priserna)

Blev ju en pokal en rosett o sen 2 placketer fast dom är i stallet ;)
Men nu undrar ni väll varför jag fick två placketer!?
De är för att jag är med i Agria Cup o då får dom 3 främsta en sån placket o poäng i cupen ;d
Ja nu vet ni de :)

Och här bilderna då :P



Bara rosetten


Och en på bara pokalen ;)


Sorry för dåliga bilder men dom är tagna med webbcameran ;d


Den bjussar jag på xD
Haha ny duschad o nattlinne på mig  thihi :d



Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0