Helgen :D

Hello everybody ;)
Nu är jag äntligen hemma o sitter vid min kära lilla vita mini dator :D
Aa men sist jag bloggade så vare ju från pappas mobil.
Men skit samma nu ska ni få höra lite smått och gott från helgen :)

LÖRDAG!
Åkte vid 8 tiden ;) Kom dit vid kvart över tio o då ställde vi in hästarna i boxarna och packade ut alla grejer . Sen gick vi upp o åt mat och sen vare samling och genom gång igenom schemat o allt de där :P Sen så satt vi väll kvar där en stund sen ner till ridhuset och där vare genom gång för dagens övningar. Ja sen gick vi o gjorde ordning pollarna o sen red dåra ;) De gick super faktist. De va ju markarbete så de va inte så höga hinder men lite hoppning blev de iaf :P Ja och de gick bra dåra :) Men sen efter de så skrittade vi av dom o sen så gick vi upp o bytte om sen ner o käka mat. Sen vare teori eller mentalträning. Kan man kalla de som man vill x) Men då såg vi på en film o den va jätte bra o rolig xD Men sen vare bara ner o fodra o sen upp till stugan och sova ;)

SÖNDAG!
Gick upp vid 7 eller vi hade ju ställt om klockan så egentligen va hon ju 6 xd Men skit samma. Då gick man i alla fall och åt frulle för josse hade redan fodrat hästarna :) sen vare genom gång för dagens övningar. Ja efter de så gick vi o gjorde ordning o sen vare dags att rida. Till en början gick de bra på ridningen dåra ;) Men sen så höll jag henne för hårt i munnen så hon stannade o jag va inte beredd så jag gled av xD Men sen vare bara upp igen o köra . Men jag blev ju lite osäker då så alltblev fel. Jag höll henne för hårt i munnen på stort sätt alla hinder (!!) MITT FEL! usch. Men sen på slutet gick de bra igen när jag var lugn i handen. Avslutade i alla fall med en banan på ca 90cm :) Sen så gjorde vi iordming hästarna o skrittade av då :P Sen lasta in alla grejer o hästarna. Sen upp o äta lite snabbt och göra en utvärdering! Sen sätta sig i bilden o åka en bit sen åkte vi till hööks o shoppade lite xD Ne men vi skulle köpa nå hö säckar fast de fans inte men jag köte nån fleecs *stavning* filt som man kunde ha på hästen eller nått :)Aa men skit samma. Sen så åkte mamma med bussen in till tåget för hon skulle till stockholm o vi åkte hem. Sen när mankom hem så gick jag lite med hästarna innan vi släppte ut dom o packade in alla grejer. Sen så fixade vi klart satllet och allt de där ;) sen gick jag in o satte mig här!

Har ju inte varit direkt aktiv i bloggen i helgen o de ber jag om ursäkt för men jag har ju en anledning ;)
Men nu vet ni i alla fall hur de är :P
Ja nu ska man väll snart gå o ta in hästarna sen vette fasen va man ska göra. xD
Imon är de SKOLAN usch!!!! Men nu är de bara 4 dagar kvar tills de är lov ! Skönt de iaf :)

Aa men nu ska jag inte skriva så mycke mer för då orkar ni väll inte läsa x)


Avslutade med en bild på där vi var ;) Alltså louises klubb x)


Aa men vi hörs senare!


Pusss



Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0