Hem ljuva hem

Ja nu har man äntligen kommit hem efter en lång resa och helg ;)
Tog 6 timmar hem o då stannade vi även i örebro och åt mat (halvvägs)
Då blev de luch o middag.
Fast nu e jag skit hungrig, men whatever.

Bara en fråga på frågestunden än så länge.
Så jag låter den vara öppen ett tag till :P

Nu kommer lite roliga bilder xD
Bara för jag har tråkigt ^^



Kattungarna :D



Nu en liten rolig grej xD


 

Och digga till denna låt




Haha, den va kul va ;))

Nu kommer dagens outfit!



Gråa mjuskisbyxor
Brun t-shirt
Blå ''tjock tröja''


Men nu ska jag väll kolla på familjen annorlunda o spårlöt ;P

Hörs sen o glömm inte att komentera!

pusss



Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0