Hoppgruppen :P

Hej igen alla kära blogg läsare (L)
Blev att åka upp till srk o titta på när min grupp red , fast jag var ju inte med dåra.
Ja när man var där såfick man typ hjälpa till på banan o de va så jobbigt så jag började må illa igen xS
Ja så då åkte man hem när josse va klar med sin häst.
När man kom hem så värmde jag värmekudden och hade på magen o drack ett glas saft!
Sen upp o kolla på fuskbyggarna.
Och nu sitter jag här och har fortfarande värmekudden på magen .
Känns som jag har feber men jag ska kolla upp de!
Så de blir troligtvis ingen skola imon :/
Lite synd eftersom de är pyssel stortsätt hela dagen o sen sluta kl12..
Menmen..
Ja de enda bra är väll att man får ett långt lov x)
Men skit i de nura =)
Tänkte faktist lägga mig o läsa lite nu ^^
Sen måste jag sova så att jag orkar nått i alla fall ;)

Bjuder på en bild on me ;)
Bara för att jag saknar mitt bruna långa fina hår!


Ne nu ska jag borsta tänderna sen blir sängen!

Godnatt!




Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0