I'm back :D

Hejsan alla kära läsare ;) Nu är jag här igen. Fat nu ska ni få höra va jag o lilla amanda har hittat på under dagen ;) Ja ni vet ju att jag vakande typ 9 o amanda 10 ^^ Sen så satt vi lite vid datorn innan vi gick ner o åt frulle ;P Sen så bytte vi om o åkte upp till Svärdsjö Rk. Där skulle vi tolka med star :D Och ja som ni kanske förstår så var hon bättre idag. Hon hade nog bara fått en spark eller nått igår... Men i alla fall så gick de bra fast hon va as pigg :D Hehe. Men sen när vi hade gjort de så åkte vi upp till ica o skulle köpa lite grejer. O sen när vi stog ikön i skulle betala så stog de lite roliga saker på tidningarna där.. HAHA jag fick skrattanfall :D Hon i kassan tyckte nog inte att jag va fullt normal , HAHA ^^ Men sen så åkte vi hem o käkade tacos :d Sen efter de så gick jag ut o mocka o amanda fixade maten till duchess ;) Sen så gick vi väll in o blbbla lite o sånt.. Sen kom hon som skulle hämta kattungen. Så nu har vi inga kattungar kvar längre :( Men tror att de är nya på väg... x) Men jaja back to AMANDA nu, nerrå xd Men ialla fall så sen åt vi typ korv med bröd. Sen spelade vi kort. Sen så nu har vi precis skjutsat upp amanda till srk för hon skulle rida dressyrgrupp med Michel ;P Men nu sitter jag äntligen här vid min kära dator xD hehe... Och min dator har damp så jag kan inte vända på bilderna :/ Och alla bilder jag va ute o knäppte igår är ju åt fel håll(!!) De va ju jätte kul *or not* Men jaja , då får ni klara er utan dom ;) hehe. Dom kanske kommer nån gång i framtiden, HAHA :D Men ja nu blev de ett långt inlägg xD

Ha de best nu

puss


Skrivet av: amanda, vem annars ?

nu har du skrivit "back to amandDa " igen , HAHAHA xD<33

2010-03-04 @ 22:40:37

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0