Inget roligt på tv:n just nu! ;)

Hejsan alla kära läsare (L)
Ja nu sitter jag här o har precis ätit :P
Ja o sen innan de så satt jag o fixade med ens design, kolla på den HÄR!
Ja men nu när jag skulle fortsätta så hade jag inte sparat lösenordet så jag ko inte in på den *smart*
O sen är de ju slut på serien ''familjen annorlund'' så då vare väll inge kul att se på nu!
Men om en timme blir att kika på spårlöst..
Ja nu ska jag väll hitta nått att ha på mig imorron men ja sen vet jag inte mer va jag ska göra !

ÅÅ juste jag måste fixa jumpa kläder också!
Jaja nog om de :P

Jag påminner er om att anmäla er till månadens blogg!
Har bara fått 5 anmälda bloggar.

Och så måste ni bli bättre på komenter ckså tycker jag :D
De va ju så bra ett tag men nu har ni halkat efter eller va man ska säga ;)
Så komenter på ni bara , då blir jag lycklig :d

Saknar min Star <33

Gammal bild, därför jag ser ut som jag gör menmen :)

Pussi


Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0