Jag o Cecilia äger :D

Hejsan Svejsan :D
Nu har jag nyss kommit hem från the shool.
De va väll rätt okej , förutom att cilia gick hem för hon mådde dåligt.
Då blev de lite tråkigt, men whatever!
Ja men sen när jag kom hem så åt jag en macka o sen satte mig häär :D

Och så är de ju lite lyxigt att jossan o emma å har ju ridit o mockat till hästarna :D
Satt då slipper man de idag, rätt skönt faktist :P
Fast lite tråkigt för nu har jag inget att göra .... Nån som kan roa mig lite? (a

Elin har tagit kortet på dom bästa :D
Bah fatt vi äger dåe x)

De va för ett tag sen, men endå så var min outfit lika dan idag xD Hehe

Ne nu ska jag dra ner o kolla om jag kan hitta på nått vettigt!


Pussssssiiiii



Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0