Kattungar

Hejsan hoppsan ;)
Ja dagen började med plugget! Va väll sådär.
Men sen så gick jag hem från skolan för jag är ensamm hemma!
Och på vägen hem pratade jag med Fanny :)<3
Sen när jag kom hem så knäppte jag på datorn o chattade lite.
Sen hör jag nått som piper o då trodde jag att de var nån katt som var instängd.
Men jag gick o kolla o de vare ju inte.
Men Simba (hon katten) kom ut ur tv rummet o jamade.
Och nu pep de ännu mer så jag följde med Simba in till tv rummet och hon gick in i garderoben vi har där som är full med jackor o sånt!!
Men de fattade jag va de var! Simba har fått små kattungar!
Först tänkte man gud va kul men sen nej!
För jag började plocka ur garderoben dåra!
Och när jag kommer längst in så sitter simba där med alla kattungar under sig förutom en som ligger bredvid och är död :'( Jag fick panik o viste ju inte va jag skulle göra så jag ringde till mamma o hon sa va jag skulle göra!
Men simba bara blir arg när jag håller på med ungarna eller rör henne!!
Men nu har jag lagt lite handukar där o stängt för så hon får vila och om de är nån mer bebis som ska ut så ska ju inte jag störa henne!
Ja nu blev de väldigt mycke om de!
Men jag måste ut o mocka också men jag vill ju inte lämmna kattungarna heller...
Hur ska jag göra!?

Ja men nog om de nu!
ska väll ta nått att äta o passa ungarna!
Sen vet jag inget mer jag ska göra..


Ha de bäst!


Pusssssiii


Skrivet av: Anonym

men gud va synd med en död :'( <33

det är så hemskt med döda katter :'( <3333

2010-03-29 @ 15:51:35

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0