Långt inlägg

Hejsan hoppasan :D
Ja sorry för dåliga uppdateringar!!
Men jag har inte haft tid för bloggen ihelgen, kopisar och hästarna kommer ju före :P
Men i alla fall så igår kväll packade vi lite o sen kollade Jag o Fanny på melodifestivalen :)
Tyckte Eric Saade skulle vinna eller Salem Alf Akir *stavning*
Jag tyckte inte Anna va så bra ....
Men skit samma ,
sen så gick vi väll o la oss vid 11 kanske o pratade en stund ;)
Sen alldeles innan jag somnade kom jag på att jag inte hade gjort svenska läxan, HAHA xD
__

Imorrse så gick vi upp vid halv 7 :O Alldeles för tidigt en söndag morgon  ....
Men sen så åt vi frulle o sen upp till Ogien o  fixa klart kan o packa ut allt ;)
Sen åkte vi till Falun o då tävlade ju Fanny där.
Jelena var också där från SRK :D
De gick bra för dom båda, 1 rosett var fick dom med sig hem ;)
De va väll bra!? :D
Men sen så åkte vi väll hem med ogién o packa ur allt o de där ;)
Sen när vi hade åkt hem till Fanny så kom mamma o hämtade miig :)
__

Sen när man kom hem så bytte jag om o sen red jag duchess ;)
Red på banan o hade lite små hinder ;)
De gick iaf super bra :D<3
Guh va jag är taggad till helgen nu, fast nervös :S
Men iaf sen så släppte jag in hästarna innan jag gick in,
typ på engång när man kom in så skulle man till farmor o äta.
De var klyftpotatis o kött :) MUMS!
Sen glass till efterrätt :)
Ja sen gick jag in o satte mig här :P
Fast jag måste ju göra svenska läxan också för den ska in imon x)
Så ska väll gö den nu då kanske xP

Men vi hörs ikväll! :D

puss

Skrivet av: amanda

det var asbra för dom :D<33 SRK äger !!

jag är nervös till lb i helgen, så du är inte ensam om det :)

2010-03-14 @ 19:44:40
Skrivet av: Annaaaahh

Har jelena en syster som heter jennie?



och jag hejade på samma bidrag som digg fast cilia tyckte salem al fakir var JÄTTEdålig :O

2010-03-15 @ 15:22:55
Bloggens namn: http://annadalstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0