Längtar till lovet

Hejsan svejsan ;)
Nu är jag här igen :)
Ja sen sist så har jag inte hittat på så värst mycke!
Har ätit mat, mockat och speelat GH med josse o carro ;)
I typ en timme och sen då blev jag så trött i fingrarna så då gick jag hit ist! x)
Blir ingen hoppning ikväll :/
Men slipper skolan i mon iaf!
Bara för att jag skulle få lov att gå hem o så pigg är jag inte att jag orkar gå 2 km ^^
Men sen är de LOV fifan va skönt de ska bli att dra till sälen,
SOVMORGON VARJE MORGON OCH ÅKA SKIDOR HELA DAGARNA :D

AA men back to my life nu!
Ne men jag vet inte vad jag ska skriva om!
Ni måste hjälpa mig!
Berätta va som skulle göra bloggen intressant!
Va ska jag skriva om , de är ni som bestämmer kära läsare ♥

Aa men nu ska jag ringa till mamma o sen vette fasen ;)

PUSS på er allihopa <3

Skrivet av: madeleine

jag tycker det är roligare och läsa om det finns mycket bilder! :D <3

2010-03-31 @ 18:04:50
Bloggens namn: http://madeleineskott.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

ett videoinlägg var längesen nu :)

2010-03-31 @ 22:11:50

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0