Månadens blogg


Nu har jag precis vaknat ;)
Och idag har jag ingen feber :D YES
Men har lite ont i huvudet.
Men imorron blir de skolan!
Och då går vi bara till kl 12 sen äre lov :D
Ja men strunt i de just nu :)
Idag är de sista dagen i mars..
De betyder att de är dagst att dra månadens blogg!
Och imorron får jag nya pengar på min mobil ;D
Aa men nu tillbaka till månadens blogg dåra!
Ska dra den nu tänkte jag.
Och eftersom alla dom bloggar som är kvar i tävlingen redan har en länk på min blogg,
så blir de bara äran man vinner kan man säga.
Och lite reklam också ;)


I mars är ........



http://amandaking.blogg.se/
(hon har bytt header)

STORT GRATTIS TILL HENNE! :D<33

och som jag skrev förut har jag lottat och jag lovar jag har inte fuskat !
__


Nu ska jag spela gitar hero med josse

Bye


Skrivet av: Amandsa

vad vill du ha för reklam ? :)

2010-04-01 @ 13:57:33

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0