Mina favorit ponnysar

Hello ;)
Nu är jag här igen!
Sen sist så har jag fixat klart julias header och sen har jag varit nere o umgåts med familjen ;)
Ja sen har jag inte gjort så mycke mer tror jag!
Men jag har fortfarande inte fått nån lunch :O
Klockan är ju liksom 20 i 5 snart är de ju middag!

Jusste har suttit o läst min egen blogg också! Haha
Ne men märker verkligen vilken skillnade de är på mitt bloggande då och mitt bloggande nu x)
Rätt lustigt att erfarenhet gör de till en bättre blogg!
Jaja nog om de nu ;P


Jag hade tråkigt så jag gjorde ett colage, snyggt?



och en väldigt bra låt får ni också
Oh i lovit it! ;)




Ne nu ska jag fixa annas design för hon tjatar så mycke ^^




Pussssss

Skrivet av: Annaaaahh

Förlåt! :) men den är SKITSNYGG! love it!

2010-03-30 @ 19:36:54
Bloggens namn: http://annadalstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0