Nåra bilder

Hej allihoa (L)
Nu har jag väll precis ätit mat.
Innan de så mockade man ^^
Men innan jag mockade så tillbringade jag morgon åt de här x)

BORING!! men man måste ju hjälpa pappa för han ahr stukat tummen (!!)

Jag har precis laddat in mnina mobil bilder i datorn så jag tänkte bjuda er å några ;)
Jag har ju den här gammla mobilen igen för min anio gick sönder (!!)
Man tycker ju att en telefon borde hålla mer än 2 veckor ^^

Men jaja nu kommer nåra bilder <3


älsklings hästen <3


Vänta jag vet va hon heter.. Ja juste frida den fule ;)


VÄRLDENS BÄSTA RIDKLUBB :D
(obs, den blev åt fel hål XD)


Kolla där står lilla jag i rosa toppluva  xD
Ganska stor snöhög va!? :O

Jaja nu får de räcka för den här gången <3

Skrivet av: _Elin_ The one

jag har större snöhög xD mhihihihihih!!

2010-03-07 @ 14:07:12
Skrivet av: amanda

klart svärdsjö ridklubb är bäst :)

2010-03-07 @ 17:17:44

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0