Ny kategori

Hejsan hoppsan :D
Nu är jag här igen!
Sen sist jag skrev så har jag ätit mat o kolla på ett pogram på datorn ;)
Sen har jag inte gjort så mycke mera ;d
Håller på att ladda ner nå pogram som tar 100 år x)
Ne men snart ska man väll kolla på Sveiges Värsta Bilförare!
Ja sen vet jag inte mer va jag ska göra, duscha o sova :P

Ja och för er som inte har sett de så har jag en ny kategori ;)

Sorry bilden är väldigt dålig men ja ni ser väll kanske , hehe :p



Jaja nu ska jag dra


pusssss


Skrivet av: amanda

amandaking.blogg.se



en blogg om mitt liv och hästar, inte den bästa men det bästa jag kan !:)



till månadens blogg

2010-03-19 @ 13:26:20

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0