Orkar inte packa , men måste! x)

Hej igen :)
Ja nu har jag hittat hem igen till min egna lilla söta dator ;)
Ja de där lät ju lite som de gjorde menmen.... xD
Just nu sitter jag bara här o trökar..
Tänkte packa klart men orkar inte x)) Hehe.
Men måste väll göra det snart ...
Ja och sen så skulle jagfå min design igår men den har ju inte kommit än ^^
Hoppas den kommer idag då för hon som skulle fixa den sa att hon va klar så vi får se ;)
Ja och som ni ser så har jag fixat en grej på min blogg, så att de står: Skrivet av Frida
vid varje inlöägg ;) HISS ELLER DISS på de?

Ne nu måste jag verkligen packa lite.
Och jag kan ju redan nu börja be om ursäkt för att de kommer va JÄTTE dåliga uppdateringar ihelgen!
För jag tar inte med mig datorn i fall den skulle bli stulen , de vill jag ju inte!!
Så den får vara hemma. Och de betyder att de inte kommer bli nått inlägg på hela lördagen och kanske inget på söndagen heller!!
Men hoppas jag hinner blogga när jag kommer hem på söndagen!

Jaja nog om de, tänkte bara varna er satt ni inte klagar för mycket x)
Äh nu lever vi livet och tar dagen som den kommer tycker jag ;)

Nej nu måste jag på riktigt på o packa asså, fast jag orkar inte.
NEJ RYCK UPP DIG NU FRIDA!

Aa men hörs senare då!

Pussii


Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0