Ridit

Hej alla glogg läsare (L)
Nu kommer äntligen ett inlägg, bra va!? :D
Ne men efter att jag hade skrivit förra gången så åt jag ju korv o bröd, MUMS :D
Sen så gick jag ut i stallet o mockade o gjortde iordning, 2 hästar :P
Ja o sen så åkte vi upp till klubben.
När vi kom dit så byggde vi bana o sen lasta ur ;P
Sen red vi , hoppade först en bana på 80cm gick super :)
Sen en bana på 90cm o de gick bra de med :D<3
Ja sen åkte vi hem o nu sitter jag här ;P
Ska snart äta o sen upp till klubben o rida star i hoppgruppen , kul ;D
Ja men vi hörs väl ikväll om jag orkar blogg då.
Ska ju se på fuskbyggarna också :P
Annars bloggtar jag imon!


Miss Li ;)

Ett plus för den ägiga videon *not*
Och på slutet vet jag inte va de är , heh

Puss


Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0