Ridit Gocke

Hello ;)
Nu har jag kommit in från stallet ;)
Blev att rida gocke :P Venne varför men vi bytte iaf o de gick väll ganska bra för mig.
Fast han stegrade en gång men endå x))  Hehe
Men iaf så kom man väll in för en stund sen och nu har jag börjat med maten :)
Blir potatis och köttbullar som jag ska laga x)
Men skit samma.
Ja sen iaf så blir de ju att hoppa hoppgrupp med staris :D<33

Får se om jag bloggar ikväll..
Emma Åkerström ska sova här för att hon o jossan ska typ ut o rida imorron bitti för att dom har frilufsdag xD
Ja men skit i de nu då :)

Nu måste jag fixa klart maten...
Hörs ikväll eller imon!


Pussssssiii


Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0